4 דרכים פופולריות להדפסה על מוצרי קד"מ

שימוש במוצרי קד"מ, נחשב ליעיל ואפקטיבי ביותר, כאשר מנסים לשווק את מוצריו ושרותיו של עסק פרטי. קיים מגוון גדול של מוצרים כאלה וההדפסה יכולה להיעשות על כל אחד מהם. החל מכוסות, חולצות, עטים וגאדג'טים שונים. על מנת להכיר קצת יותר את תהליך ההדפסה, ננסה לבחון במאמר זה מספר שיטות של הדפסה על מוצרים.

 

 

שיטות הדפסה פופולאריות

על מנת להדפיס על מוצרי קד"מ, יש להשתמש במכונות הדפסה מיוחדות. לא ניתן לבצע את ההדפסה בבית, אלא יש להיעזר בשירותיהן של חברות המספקות את השירות הזה. להלן חלק משיטות ההדפסה המוכרות בתחום:

 

  • הדפסת טמפו – מדובר על אחת משיטות ההדפסה הנפוצות ביותר, כאשר מדובר על מוצרי פרסום. בשיטה זו, המכונה מצליחה להעביר בצורה ישירה את קובץ הדפוס, על החומר בו מעוניינים להדפיס. כל זאת באמצעות שימוש בכרית הטבעה מיוחדת. היתרונות של השיטה הזאת טמונים בכך שניתן להדפיס איתה על משטחים לא ישירים או לא אחידים בגובה שלהם. השימוש בשיטה הזו, כאשר מדובר על מוצרי פרסום, נעשה על עטים וחלקים אלקטרוניים שונים.

 

  • הדפסה דיגיטלית – מדובר על הדפסה חדשה יחסית, שהתפתחה רק בעשורים האחרונים. גם כאן, מדובר על שיטה דומה לשיטה שהוזכרה לעיל, כך שההדפסה מבוצעת ישירות על החומר ובאמצעות מכונת הדפסה דיגיטלית המיועדת ספציפית למטרה.

 

  • הדפסת סובלימציה – גם היא שיטה מוכרת יחסית. סובלימציה היא תהליך בו הגרפיקה שנעשית בבית הדפוס עצמו הכוללת שימוש בכל מיני צבעים או תמונות, מועברת על גבי מוצר המצופה בפולימר מיוחד. השיטה מוכרת מאוד ומשתמשים בה כאשר יש צורך להדפיס על מוצרי פרסום. במידה ורוצים להדפיס על בקבוקי יין, כוסות, חולצות, שעונים ומוצרים נוספים, ניתן להשתמש בשיטה זו והיא תספק תוצאות איכותיות והדפסה ברמה גבוהה.

 

  • הדפסת משי – גם כאן מדובר על שיטה יחסית פופולארית, בה משתמשים בכל העולם וגם בארץ. היתרון שלה הוא שניתן להדפיס על בגדים, מוצרים חלקים ומוצרים רגישים אחרים, כל זאת מבלי לפגוע באיכות הבד. השיטה היא מהירה ומספקת תוצאות איכותיות גם כן.

 

מכונת דפוס ספיד מאסטר

ספיד מאסטר – ספינת הדגל של עולם הדפוס

 

איך לבחור חברת הדפסות?

אם יש לכם כמות גדולה של מוצרים שתרצו להדפיס עליהם, תוכלו לבחור את החברה המתאימה לביצוע העבודה, על ידי התחשבות בפרמטרים כמו, זמן האספקה, איכות העבודה , מקצועיות, אמינות והמלצות בתחום. מעבר לכך, בגלל שיש המון חברות כאלה שפועלות בארץ ומספקות את השירות, מומלץ בהחלט לעשות סקר שוק. גשו פיזית למספר חברות כאלה באזור מגוריכם ובקשו לקבל הצעת מחיר מפורטת. בהצעה תצוין כמות המוצרים שיש להדפיס עליהם, סוג המוצרים, גרפיקה וכמובן המחיר. השוו בין ההצעות וצרפו אליהן את הנתונים השונים שיש לכם על החברה – כמו האם יש עליה המלצות, האם היא מקצועית בתחום ויש לה ניסיון עם הדפסות על מוצרים מכונות למינציה מתקדמות מהסוג שאתם צריכים ועוד. ברגע שיהיו לכם את כל הנתונים, תוכלו לבחור בהצלחה את החברה המתאימה לביצוע העבודה.

 

 

 

בכל שאלה או בעיה
אנא השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם:


    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and Terms of Service apply.

    צור קשר