מיתוג רכבים ועיטוף כלי רכב – המדריך המקוצר (3M המובילים בתחום)

בעולם השיווק המודרני, אתם חייבים לנצל את כל המשאבים של הארגון שלכם באופן חכם. מסיבה זו, כמעט כל הארגונים העסקיים הגדולים בעולם בוחרים להשתמש בצי המכוניות שלהם בכדי לייצר מהלך מיתוגי חכם וכאופציה משתלמת לשיפור התדמית של החברה. אז אם גם אתם רוצים להצטרף למהפכה – הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

השתמשו בדפוס איכותי ליצירת מיתוג רכבים מושלם

אם אתם רוצים ליהנות מתוצאות מרשימות במיוחד – חשוב שתקפידו על הדפסה איכותית . כיום יש מגוון של אפשרויות הדפסה דיגיטליות ולא מעט אופציות של תלת מימד ששווה לכם לשקול. לכן, מומלץ לשקול את כל האלטרנטיבות לפני שמתחילים בביצוע ההדפסה ולבנות את המעטפת הטובה ביותר עבור הצרכים שלכם.

 

נצלו את העיצוב הייחודי של כל מכונית

בכדי לבצע מיתוג רכבים איכותי, חשוב שתנצלו את הסגנון של כל דגם ותדביקו מדבקות שיאפשרו לחברה שלכם לבלוט מעל כל היתר. היעזרו בגודל של הרכב בכדי לתפוס את תשומת הלב כבר מהשנייה הראשונה והשתמשו בחלונות באופן חכם. כך, תזכו בפתרון תדמיתי ושיווקי כאחד ותיהנו מפרסום בעלות נמוכה.

 

בחרו בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש לעיטוף רכבים

ישנם מגוון של חברות וחומרי גלם בתחום זה ואסור לכם להתפשר על פחות מהטוב ביותר. מומלץ להעדיף חברות בין לאומיות כגון:  3M. בחירה בחברה מוכרת שכאלו תבטיח לכם שתזכו בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שהמכונית שלכם תייצג בגאווה את החברה לאורך כל עונות השנה.

הוסיפו קופירייטינג חכם שיגרום לכולם להעיף מבט

קופירייטינג איכותי ומסר יצירתי הם הדרכים הבסיסיות ליצור מיתוג חכם. כדאי לנצל את היתרונות הייחודיים של החברה שלכם ולהציג אותם באופן ברור על הרכבים של כל הארגון שלכם. אם תעשו זאת כהלכה, אתם לא רק תזכו ביתרון עסקי ממש על פני כל היריבים העסקיים שלכם אלא אף תהינו מפרסומת נפלאה . בלי לשלם לפרזנטור יקר או להיכנס להוצאות מיותרות – צי הרכבים של הארגון שלכם יעשה את העבודה.

אל תתפשרו על הגרפיקה ובקשו לראות דוגמה

מכיוון שבכביש מדובר על אינטראקציה קצרה בין הלקוחות הפוטנציאלים שלכם לרכב החברה, כדאי שתשקיעו בגרפיקה איכותית וחומרי למינציה נבחרים. שימו לב שאתם בוחרים בפלטת הצבעים שמזוהה עם המותג שלכם ושניתן יהיה להבחין בגוונים של הרכב גם ממרחק רב. בנוסף, בקשו לקבל סימולציה של הרכב שלכם בסיום התהליך והתייעצו עם גרפיקאי החברה לפני שאתם מתחילים בתהליך ההדבקה.

עיטוף רכבים - נוי מערכות

 

בכל שאלה או בעיה
אנא השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם:


    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and Terms of Service apply.

    צור קשר