המדריך המלא למכונות כריכה מתקדמות

כריכה איכותית מספקת מעטפת מושלמת למגוון של צרכי דפוס ועוזרת לכם לשמור על המסמכים שלכם בצורה אידיאלית. לכן, במידה ואתם עומדים לבצע רכישה של מכונת כריכה, כדאי שתכירו את התחום מקרוב. קראו כעת את המדריך המלא למכונות כריכה מתקדמות ותוכלו לקבל מידע מקצועי שיעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה.

גודל מינימלי – תפוקה מקסימלית

מכונות כריכה מתקדמות הפכו בשנים האחרונות לקטנות יותר מאי פעם ואינן מחייבות אתכם להשתמש באולם ייעודי לשם העניין. כיום ניתן להשיג מכונות כריכה מקצועיות בגדלים שאינם עוברים את שני המטרים ואשר מספקים תוצאה נהדרת בכל פעם. למעשה, ישנם דגמים אשר מפיקים כ 180 כריכות איכותיות מדי שעה.

שמירה על איכות הדפים בכל שלב

משום שהכריכה מתבצעת בלחץ ובחום גבוה, חשוב לבחור במכונות שלא יפגעו בדפים בכל שלב. מומלץ לבחור  במכונות כריכה שלא יעלו על לחץ של: 6 Bar – 20 / 8PSI ושיספקו בידוד איכותי בכל נקודה. מכונות הכריכה החדשות עושות שימוש חכם בלחץ ומקנות בידוד איכותי מפני חשמל וחום לדפים השונים ולצוות העובדים כאחד..

משקל חזק יותר ויציבות מקסימלית

למרות הגודל הנמוך יחסית של מכונות הכריכה המתקדמות יותר, המשקל של המכונות נותר גבוהה למדי. מכונות כריכה מתקדמות נעות בין 200- 450 קילוגרמים משום שהן נדרשות לעמוד בזעזועים רבים. ברוב המקרים, מכונות לכריכת אלבומים ישקלו יותר מאשר מכונות לכריכת דפים, וזאת בעקבות העומס הגבוה שהן עומדות בו.

 אוטומציה מלאה בזמן ההזנה

המהירות הגדולה שאנו עדים לה במכונות הכריכה, הינה פונקציה של האוטומציה שעובר על התחום. מכונות הכריכה החדשות מגיעות עם מנגנון של טעינה אוטומטית, כך שניתן לחסוך בזמן עבודה יקר. כדאי לשים לב לכמות של ההזנה האוטומטית משום שזהו פרמטר אשר משתנה בין מכונת כריכה אחת לאחרת ובין כל ייצרן.

מסך מגע וממשק נוח לתפעול

בדומה למרבית הציוד המכני של השנים האחרונות, ניתן לראות כיצד הממשק הנוח חודר לאיטו גם לתעשיית הכריכה. מרבית מכונות הכריכה המתקדמות מצוידות במסך מגע אשר מאפשר לקבל חיווי בזמן אמת אודות תהליך הכריכה. מסך זה מאפשר גם למי שאינו מומחה בתחום לתפעל מכונות כריכה בקלות יחסית ולכן חשוב להקפיד עליו.

מידות מינימום ומקסימום חדשות

רובינו תמיד מסתכלים על מידות המקסימום של כל מכונת כריכה אולם לא דואגים לוודא מהן מידות המינימום. מכונות הכריכה החדשות מאפשרות לבצע שינויים מהירים בעובי וברוחב של כל קרטון ולהגיע לתוצאות מרשימות בשלל של מידות. יחד עם זאת, כדאי לדעת שלא כל המכונות ניחנות במודולריות שכזו ולכן חשוב להביט במפרט בטרם הרכישה.

 מכונת כריכה מתקדמת

 מערכת דבק משולבת

מכונות הכריכה המתקדמות מכילות גם פונקציה להדבקה בדבק חם במיוחד. בעזרת מערכת הזרקת דבק , ניתן להגיע לתוצאות מדויקות יותר מאי פעם ולשמור על האסתטיות של כל התהליך. חשוב לוודא מהו גודל המיכל של הדבק בטרם הרכישה ולשאול עם אילו סוגי דבקים כל מכונה עובדת. עניין זה הוא קריטי ליצירת מעטפת ייחודית לכל ספר או חוברת.

 

מכונת כריכה מתקדמת בדבק חם

 חיסכון בחשמל

מכיוון שמכונת הכריכה המתקדמות בנויות לשעות עבודה רבות, חשוב לשים לב לצריכת החשמל שלהן. במכונות כריכה רבות יש מצב של חסכון בחשמל עבור התקופות שהן לא עובדות ולכן עדיף לבחור בהן. מומלץ גם לבדוק כמה זמן לוקח למכונה להגיע לפעילות אופרטיבית ממצב של "שינה" וכיבוי מוחלט. כך, ניתן לדעת מהן היכולות המלאות של כל מכונת כריכה ולקבל מושג אודות התפקוד היום יומי שלהם.

לסיכום, מכונות כריכה מתקדמות מציעות לכם מגוון של אפשרויות. חשוב להכיר את הצרכים האמיתיים שלכם ולבחור במכונה שתענה עליהם באופן מדויק. 

ליצירת קשר >> לחצו כאן 

 

 

בכל שאלה או בעיה
אנא השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם:


    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and Terms of Service apply.

    צור קשר