כיצד לבחור מכונות למינציה (המדריך המקוצר)

מכונות למינציה הפכו לחלק אינטגרלי מחברות רבות ולדרך המועדפת על מיטב הארגונים ליהנות מעיטוף איכותי של כל מסמך. יחד עם זאת, חשוב לדעת שלא כל מכונת למינציה תספק לכם את אותן התוצאות ולא לכל דגם יהיה את הפיצ'רים שלו אתם הכי זקוקים. אז איך בוחרים? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את מכונת הלמינציה המושלמת בעבורכם.

הספק – כמה דפים ניתן לניילן בכל שעה?

ההספק של מכונת הלמינציה הוא לא ספק אחד הפרמטרים החשובים ביותר שיש. חשוב לבחור מכונת למינציה שתתאים לדרישות של הארגון שלכם ושתאפשרו לצוות האדמיניסטרטיבי להפיק את המקסימום מהרכישה הבאה שלכם. לכן, שווה להציץ היטב בשורת המאפיינים אשר מפרטת את כמות הדפים שכל מכונה יכולה לייצר. כך, תדעו שאתם בוחרים את הדגם האולטימטיבי לצרכים של החברה שלכם.

גודלה של המכונה

משום שבשנים האחרונות אנו עדים לירידה בגודל ובנפח של כל מכונת למינציה, אין ספק שהממדים שלה עשויים להיות מרכיב משמעותי ברכישה. לכן, חשוב שתוודאו מהו השטח אשר עמד לרשותכם ותשכילו למדוד את הגודל שפנוי בחלל העבודה הקיים. רק לאחר מכן תוכלו לגשת אולם התצוגה, לשוחח עם סוכן המכירות ולדעת בדיוק מה יכול להתאים לכם – ומה אפשר לפסול על הסף.

סוג הצילינדר והקוטר שלו

סוג הצילינדר והקוטר שלו הם עוד שני מרכיבים שיש לקחת בחשבון לפני כל רכישה. מומלץ לבחור בצילינדר ( או גליל) כרום איכותי ולא להתפשר על האלטרנטיבות הזולות יותר. כדאי גם לראות מהו הקוטר שלו. משום שאלמנטים אלו ישפיעו על סוגי הגלילים שאותם תוכלו לרכוש ואיתם ניתן יהיה לעבוד באופן יום יומי, אסור לזלזל בחשיבות שלהם.

עלות של כל כריכה

כפי שנרמז בסעיף הקודם, כל מכונת למינציה זקוקה לציוד תפעולי שונה בכדי לבצע למינציה האיכותית. יתרה מכך, העלות של כל עיטוי הוא שונה וכל דגם יספק תוצאות אחרות ברמה התקציבית. שימו לב שלמרות שעבור דפים אחדים העניין אולי יסתכם באגורות בודדות, עבור עשרות אלפי מסמכים – מדובר כבר בשיקול תקציבי של ממש. כך, ששווה לשים לב לעלות הסופית של כל עיטוי.

פורמט הלמינציה הדרוש לכם

כמעט בלתי ניתן להפריז בחשיבות של הפורמטים השונים של כל מכונה ובחשיבות של סעיף זה לצרכי הארגון שלכם. מכונות למינציה אשר עובדות בפורמט רחב יתאימו באופן מושלם לשורה של חברות פרסום ויצרני שלטים אך לא יתאימו כלל למשרדים אשר זקוקים לעטיפות של מסמכי A4. מסיבה זו, חשוב לראות מהם הפורמטים הפופולריים בארגון שלכם ולהתאים להם את מכונת הלמינציה הטובה ביותר.

 

לסיכום, ניתן למצוא בשוק הישראלי מגוון של מכונות למינציה איכותיות. יחד עם זאת, לא כל מכונת למינציה תתאים לצרכים התקציביים והתפעוליים של הארגון שלכם. לכן, חשוב לעשות סקר שוק קצר, להכיר את היכולות השונות של כל דגם ולבצע בחירה שתואמת את הדרישות הייחודיות של החברה שלכם.

בכל שאלה או בעיה
אנא השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם:


    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and Terms of Service apply.

    צור קשר