מדפיסים הכול בבית דפוס דיגיטלי

בעידן של ימינו כמעט בכל בית יש מדפסת וההדפסה הופכת לפשוטה וקלה שכן שכל מה שצריך לעשות הוא לוודא שיש דיו במדפסת. אך קיים הבדל בין הדפסה ביתית לבין הדפסות בבית דפוס.

בבית דפוס קיימות שיטות טכנולוגיות שונות אשר הופכות את עניין ההדפסה לקל ופשוט בהרבה.

בבתי הדפוס ניתן למצוא שתי שיטות נפוצות להדפסה: דפוס דיגיטלי ודפוס אופסט ובשורות הבאות נסקור מהם ההבדלים כדי שבפעם הבאה שתרצו להדפיס בבית דפוס תגיעו עם ידע בסיסי והבנה.

דפוס דיגיטלי

מדובר בשיטת דפוס יחסית חדשנית אשר התפתחה בשנים האחרונות ונמצאת בשימוש נרחב בבית דפוס דיגיטלי וזאת לאור היתרונות הרבים שלה על פני דפוס אופסט:

ראשית, שיטת הדפוס הדיגיטלי הינה שיטה של הדפסה ישירה כמו שמדפיסים במדפסת הביתית. מדובר בשיטה קלה לביצוע שכן אין צורך לבצע התאמות או הרכבות אלא בסך הכול לערוך את המוצר הסופי כרצונכם על גבי המחשב ולשלוח להדפסה בפעולה אחת פשוטה.

שנית, עם דפוס דיגיטלי ניתן להדפיס במהירות תוך מספר דקות בודדות ( כמובן שתלוי בכמות ההדפסה) אך בית דפוס דיגיטלי יאפשר לכם לבצע הדפסות דחופות ומהירות.

שלישית, עם דפוס דיגיטלי תוכלו להדפיס כמה יחידות שהמידע ביניהם שונה ולהדפיס זאת בגדלים שונים ועל סוגי חומרים שונים לדוגמא שלטים, מדבקות וכדומה.

רביעית, מדובר בשיטת הדפסה נקייה שכן אין צורך לנקות את מכונת ההדפסה בין הדפסה להדפסה.

דפוס אופסט

על אף הקדמה והחדשנות שיטת דפוס אופסט עדיין נפוצה וזאת בשל איכות ההדפסה הגבוהה שלה ויעילותה. שיטת דפוס האופסט שונה מהדפוס הדיגיטלי שכן ההדפסה נעשית על גבי לוח העשוי מחומר מיוחד הנקרא אופסט ועליו מוקרן העיצוב הרצוי להדפסה. השיטה למעשה דומה לשיטת הפילם של המצלמות הישנות. שיטת האופסט מתאימה למצבים בהם כמויות ההדפסה שצריך לבצע הינן גדולות ובכמויות. חשוב לציין שגם בדפוס דיגיטלי ניתן להדפיס בכמויות גדולות אך העלות תהיה גבוהה בהתאם.

שירותי בית דפוס דיגיטלי

הדפוס הדיגיטלי כנראה אחד השינויים המוצלחים שרעננו את תחום ההדפסות בבית דפוס. אך מלבד דפוס דיגיטלי, בית דפוס דיגיטלי מציע גם חיתוך בלייזר מתקדם, הדפסה על זכוכיות, הדפסה על מתכות ועוד מגוון הדפסות על חומרים שונים. בין היתר, בבית דפוס דיגיטלי תוכלי להדפיס כמעט כל דבר שרק תבקשו החל ממדבקות, כרטיסי ביקור, מעטפות עם כיתוב, הזמנות מעוצבות, ספרי מחזור באיכות גבוהה, חוברות וספרים, תפריטים ולמעשה כל דבר העולה בראשכם.

אנחנו כלקוחות לא תמיד יודעים ומבינים מתי כדאי להשתמש בדפוס דיגיטלי ומתי עדיף להשתמש בדפוס אופסט. לשם כך, בטרם ניגשים לבית הדפוס הקרוב ומשלמים, מומלץ לבצע מחקר שוק קטן בנושא ההדפסות כדי להבין מה יתאים עבורכם ויענה על דרישותיכם.

בכל שאלה או בעיה
אנא השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם:


    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and Terms of Service apply.

    צור קשר