מה ההבדל בין שילוט לבין עיטוף רכבים?

מיתוג נכון ואיכותי עושה את כל ההבדל בין בעל עסק מצליח  ומוכר לבין בעל עסק אשר פחות שמעו עליו.
הטכנולוגיה השתכללה פלאים וכיום קיימים ערוצי הפרסום נרחבים ושונים כגון: טלוויזיה, רדיו, רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם), עלונים פרסומיים, אינטרנט, מודעות קופצות, שלטי חוצות, עיטוף רכבים ממותגים ועוד.

בפועל, ניתן לראות כי חברות רבות מעדיפות פרסום על ידי שילוט רכבים או עיטוף רכבים ממותגים. אולי לחלקכם זה נראה תמוה אבל תנסו לחשוב כמה כסף הוצאת על שיווק ופרסום אבל בכלי הפרסום הכי חזק שמסתובב כל היום בדרכים ואלפי אנשים נחשפים אליו לא חשבתם?

אז למה כדאי?

  • השקעה מינימאלית וחד פעמית – אין צורך לקנות או להשכיר שטחי פרסום ולהיות מוגבלים בזמן פרסום. בהשוואה לפרסומים באינטרנט, טלוויזיה, רדיו העלות היא לתקופה מוגבלת וככל שרוצים לחדש או להרחיב יש להוסיף כסף.
  • חשיפה מקסימלית שמובילה לפרסום אפקטיבי – מידי יום נמצאים בדרכים אלפי מכוניות וכלי תחבורה ציבוריים. מיתוג רכבים למטרת פרסום אשר נעים בדרכים חושפים את המותג לכמות אנשים בלתי מוגבלת.
  • אפקט מרשים לתדמית החברה – אין מה לעשות כאשר רואים חברה שמשקיעה במיתוג רכבים התדמית שלה בעיני החברה והסביבה עולה משמעותית.

 

עיטוף רכבים - נוי מערכות

 

שילוט רכבים ועיטוף רכבים – במה כדאי לבחור?

למעשה עיטוף רכבים ממותגים זה סוג מסוים של שילוט רכבים שהמטרה לכך יכולה להיות שילוט אזהרה והכוונה אך לרוב מדובר בשילוט למטרת פרסום. חברות רבות מתקינות שילוט ייעודי על גבי רכבי החברה ותופסות 2 ציפורים במכה: חשיפת המותג ופרסומו הנרחב וכן שדרוג הנראות ואפקט מרשים ומקצועי. כאשר מדברים על שלט לרכב חשוב לזכור כי בישראל השמש לוהטת כמעט כל השנה, ושלט הרכב עלול להינזק כך שהדיו וצבעי השילוט עלולים לדהות והאפקט המרשים שרצתה החברה לעשות עם הזמן ייהרס. לכן, חשוב להקפיד על שילוט רכבים ברזולוציה גבוהה שלא יהרסו וידהו מקרני השמש.

בעיטוף רכבים ניתן לראות 2 סוגים: האחד, עיטוף רכבי יוקרה בעיצוב אישי על ידי בחירת מדבקה לרכב שזה למעשה הדפס מוכן על גבי חומר קרבון או עיצוב הדפס אישי וייחודי לטעמכם האישי. השני,  עיטוף רכבים לצורך פרסום. למעשה מדובר בפתרון פרסום נייד, ייחודי ובולט עבור בעל עסק. מדובר בהשקעה כסף חד פעמית ולאחר שעטפו את הרכב בהדפס הפרסום החשיפה שתקבלו בוודאי תהיה גבוהה ואפקטיבית הרבה יותר. עיטוף רכבים קיים למגוון סוגי הרכבים החל מרכבי סמארט קטנים ועד משאיות גדולות וארוכות. כמו כן, מכיוון שבשיטת עיטוף רכבים מדובר במדבקות הרי שניתן לבחור על איזה שטח מהרכב עדיף לפרסם ואף להחליט לעטוף את הרכב בשלמותו לפרסום.

נראה כי משאיות הנמצאות במשך כל היום על הכבישים ובאזורים שונים ברחבי הארץ וכן לאור הגודל שלהם, מהוות בחירה מעולה עבור אלו הרוצים לפרסם ובגדול.

 

 

בכל שאלה או בעיה
אנא השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם:


    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and Terms of Service apply.

    צור קשר