שירותים למשרד שיכולים לייעל את העסק שלך

ייעול העסק שלכם הוא המפתח להצלחה לאורך זמן. עסקים אשר אינם מצליחים להתייעל מוצאים את עצמם מבזבזים זמן רב על פעולות שונות והוצאות רבות כתוצאה מהחלטות שאינן בהכרח נכונות לעסק. במאמר זה נספק לכם רשימה של ציוד ושירותים המוגדרים כחובה לכל עסק.

מכונות כריכה – כי אפשר בלעדיהן

אם אתם מוסד חינוכי, בית דפוס, עסק אשר מספק שירותי הדרכה, חברת הייטק אשר מקפידה על הכשרה תקופתית לעובדיה ועסקים נוספים אשר מעוניינים לארגן את כל הניירת החשובה בצורה מסודרת, הגיע הזמן להכיר את מכונת הכריכה לעסק. מכונת כריכה תאפשר לכם לסדר כמות מסויימת של דפים על פי סדר מוגדר מראש בתוך עטיפה קדמית וגב קשיח, כאשר החיבור בין הדפים יאפשר דפדוף קל ועיון נוח בחומר המרוכז בחוברת. נכון להיום יש סוגים שונים של מכונות כריכה, כמו למשל מכונה בספירלה רגילה או לוליינית, מכונות כריכה בסרט, בחום, מתכת, סיכות, בפלסטיק ועוד. חשוב לבחור מכונת כריכה בהתאמה מלאה לתקציב העסק וצרכיו ולאחר התייעצות עם מומחה בתחום.

ניכיון צ'קים – השירות שמעניק לעסק מרווח נשימה

אם גם אתם מעוניינים להתייעל ולהגדיל את תזרים המזומנים של העסק, ודאי תשמחו לדעת שאחד הפתרונות היעילים ביותר לכל עסק קטן עד בינוני הוא שירות ניכיון צ'קים. כאן, תוכלו לרכז את כל הצ'קים הדחויים, קרי, שיקים לפירעון עתידי, ואילו החברה אליה תיגשו עם הצ'קים תספק לכם במזומן או ישירות לחשבון הבנק את הסכום הרשום על אותם הצ'קים, מינוס עמלה וריבית. נכון להיום, עסקים רבים משתמשים בשירות זה ורובם מעדיפים חברות חוץ בנקאיות אשר מאפשרות להם לשמור על דירוג האשראי שלהם בבנק ולקבל את הכסף תוך פרק זמן קצר ולעיתים באותו היום.

הדפסה ולמינציה – חשוב לכל עסק

כל עסק ומוסד חינוכי מדפיס חוזים, חומרים לימודיים, הצעות מחיר וניירת חשובה נוספת. אם בעבר, עסקים רבים פנו אל חנויות צילום והעבירו להם חומרים באופן מרוכז, כיום אין טעם בדבר, שכן מדובר על בזבוז זמן יקר והוצאה כספית שלעיתים אינה משתלמת. מסיבה זו חשוב שבכל עסק תהיה מדפסת איכותית ורצוי מדפסת הכוללת אפשרויות הדפסה, סריקה ופקס. מכונה נוספת אותה ניתן למצוא בעסקים רבים הינה מכונת הלמינציה.  נכון להיום, מכונות למינציה מהוות חלק בלתי נפרד מהציוד המשרדי של רוב העסקים, שכן מכונה זו מאפשרת לצפות באמצעות ניילון בעובי משתנה תעודות, כרטיסי ביקור, מסמכים חשובים, רישיונות והיתרים ועוד. תפקידו של הניילון הינו להגן על המסמך מפני נזקים שונים ולספק את אותו גימור מרשים של מראה מבריק או מט.

לסיכום, נכון להיום כל עסק זקוק לציוד היקפי איכותי שיאפשר לו להתנהל במהירות ומקצועיות וימנע ממנו הוצאות מיותרות. בהצלחה!

בכל שאלה או בעיה
אנא השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם:


    This site is protected by reCAPTCHA and the Google
    Privacy Policy and Terms of Service apply.

    צור קשר